Gå til innhold

HVor fort tømmer babyen deres brystet..

Anbefalte innlegg

Ser noen her forteller at de ammer fra begge bryst om natten. Min gutt spiser kun fra et bryst før han sovner. Det skal sies at vi ligger i sengen vår og ammer så derfor spiser han seg vel ikke helt mett heller for han våkner mye fortere etter nattamming enn ved vanlig amming. Men jeg ammer iallefall 15-20 min fra et bryst før han sovner. Hvor lang tid bruker deres? Hvis dere ammer fra begge om natta, er dere veldig lenge våkne under ammingene eller er de raske til å tømme?

Fortsetter under...

Tulla her spiser fra begge bryst om natta, som regel. Hun er en racer, og alt er over på 10-15 min. Men hun tømmer nok ikke begge, for jeg tar henne vekk fra det ene før den tid, og legger henne til det andre. Slipper spreng på den måten. Hun er straks 10 mnd.

Min vesle gutt på to måneder bruker fort tjue minutter på en pupp om natta - noe som gjør det fysisk umulig for meg å holde meg våken - dermed blir det samsoving og ganske mye nattamming på oss... Synes det går greit egentlig, får se om jeg ordner det annerledes når han blir større og mer effektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...