Kjel-Tring Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Mellomste jenta er akkurat blitt 5år og er i en veldig fin periode!Hun er så glad og lykkelig for tiden at det er en fryd.Hun har alltid vært en glad jente,enkel å omgås og hyggelig.Men har jo dårlige perioder inni mellom sånn så vi alle har. Denne vinteren har hun lært å gå skikkelig på ski,både opp og ned bakker,vi har hatt mange fine turer og det er herlig å se naturen gjennom en 5årings øyne,så mange spørsmål og gode samtaler. Mange fine stunder har vi hatt rundt kjøkkenbordet,der hun har tegnet de flotteste prinsesser med kjoler og hestehaler,lært å skrive hele familien sine navn og mere til. Hun har også lært å stå slalom,øvd og øvd og fikk det til.Lærte da at øvelse gjør mester.Stoltheten lyste av henne da hun sto alene ned det store trekket. Da snøen for og veiene ble tørre,var det fram med sykkelen.Nå skulle støttehjulene av.Hun har villet det før og,men ikke fått det til og gitt opp.Men nå var hun klar!En dags øving,for øvelse gjør mester,så sykler hun så stolt alene. Toppen av lykke var å miste den første melketanna!Kry speilet hun seg og smilte lykkelig. Jeg gleder meg til å møte sommeren med henne,hun er en skikkelig sommerjente som elsker å kunne kle seg i kjole,bade og leke ute.Kanskje hun lærer å svømme skikkelig,ifjor klarte hun 3tak og elsker sjøen,båtliv og fisking! Jeg føler meg veldig rik som har 3 flotte barn,det er herlig å være med de og skape gode minner de kan huske videre.Akkurat i kveld var det min 5årige solstråle jeg skrev mine tanker om,kanskje fordi jeg minnes selv hvordan det var å miste min første tann og lære å sykle..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4753451-5%C3%A5r-gammel-solstr%C3%A5le/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå