Mamsen og lillegutt! Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 bellamamma Kirst2 ================ Helle23 *10pp* [svar på dette innlegget] Sv: IKM uke 15 ( fant ikke den , så laget en...)=) NYTT 22:06 12.04.2006 ================ Mandag 10.April ================ ~mamsen~ testa postiv! ikm 15. ================ Tirsdag 11.April ================ jaognei ================ Onsdag 12.April ================ ~mamsen~ testa postiv IGJEN! ikm 15. ================ Torsdag 13.April ================ Helle23 - 9pp TR kom 11.april...( *mary had a little lamb - 7pp : Tantebesøk 11. april :-( ================ Fredag 14.April ================ ================ Lørdag 15.April ================ Rampen_ 2pp Spent jente 25 ~mamsen~ Ett ønske 8 pp Sgt sweetie 5 pp ================ Søndag 16.April ================ Kirsty2 (basert på el test tror jeg den er sen denne måneden, men usikker, spesielt siden jeg hadde SA) Mollapus 1pp (trodde jeg hadde den 19,men har feilregnet) ================ Usikker ikm ================ bellamamma Kirst2 ================ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4753263-den-andre-var-s%C3%A5-laaaang-laga-en-ny-eg-ikm-uke15/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå