Gå til innhold

Dere som bruker nestargel....

Anbefalte innlegg

Har måtte gå til innkjøp av Nestargel ( og det var ikke bare bare å få tak i!) og nå må jeg bare spørre dere som har brukt/bruker det.....

Hvordan gjør dere det? Koker dere opp vann og blander til en og en flaske om gangen? Syns også det var så vanskelig å få rista ut pulveret i det tykke vannet.... Hvordan gjør dere det? Er det noen smarte tips og hente fra dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4752417-dere-som-bruker-nestargel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik gjorde jeg det: 100 ml vann, hadde i 0,5 mg Nestargel i det kalde vannet også kokte det langsomt opp. Lot det koke i et halvt min.Hadde det på et glass i kjøleskapet. Gav det med sprøyte, ca 5 ml. Varmet det i 6 sek i mikroen slik at det ikke var så kaldt.Lagde nytt etter et døgn. Det ble mye til overs, men det er veldig drøyt i bruk.

Hadde god effekt av det,fikk en helt ny hverdag takket være det middlet. men virker ikke for alle ettersom jeg har forstått.

Vi koker opp 1 1/2 liter vann og har femten skjeer i vannet... koker det opp sakte og har den på benken til den er brukt opp. Har en tallerken på toppen for å dekke den til...

Nå bruker jo vi soya-melk (og den er flytende!) Men det går vel like bra med pulver, men da hadde jeg gjort den tynnere. Ikke 15 skjeer, for vår blir tykk!

Ellers kan du jo blande inn mme, med halvparten av vannet du skal bruke og ta halvparten med nestargel.. Et tips fra mannen min her:)

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...