Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Er det vanlig at disse små endrer avføringsmønster fra 1 gang daglig til 3 ganger????

2. Hvordan er konsistensen på "vanlig" 10-mnders baby avføring? Vår har hatt ganske hard,men nå er den mye mykere-litt som en grøt som har blitt blandet ut med litt lite vann:) Skikkelig delikat dette,...he,he,..men jeg lurer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4751791-juni-avf%C3%B8ringssp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. vet ikke om det er vanlig at det endrer seg fra noe som har vært stabilt, men her er det vanlig med 1-3 ganger om dagen.

2. Avføringens konsistens her er avhengig av matinntak. Gregers spiser fast føde, jeg ammer ikke og han tåler ikke mme. Avføringen varierer veldig etter om vi innfører noe nytt, da kan den bli litt løsere et par ganger. Ellers er den som min, tenker jeg ;-)

1. Her er det vanlig med 2-3 ganger om dagen, men det kan også være 1 eller 5. Jo mer mat desto oftere.

2. Det skifter veldig. KOmmer an på hva han har spist (middag gjør mykere, grøt synes jeg det virker som) og tidspunkt på dagen (blir mykere utover dagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...