Gå til innhold

Plutselig svimmel og slapp? (mor)

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette, sånn i etterkant av fødsel? Eller har det ikke noe med det å gjøre i det hele tatt kanskje..

Har vært helt forferdelig svimmel og slapp i dag, kom veldig plutselig. Også kjennes det ut som om jeg heller mot venstre når jeg går..er liksom ikke helt i vater. Tør ikke bære lenge på jenta vår, for jeg er redd jeg besvimer. Har ligget et par timer og spist litt, og føler meg litt bedre, men fortsatt uggen og slapp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4751768-plutselig-svimmel-og-slapp-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg blødde mer enn normalt under fødselen.

Var helt greit på sykehuset, men kom hjem i dag og nå er jeg svimmel og slapp.

Det er nok pga blodtapet og da lavt jern-nivå. Jeg lå mye mer på sykehuset, så merket det vel ikke pga det.

Jeg ble anbefalt å ta jern en periode. Har ikke kjøpt det ennå da, men skal så fort jeg kan.

(Bare gruer meg litt fordi det gir hard avføring....Det frister ikke med så mange sting og alt er ømt...)

Jeg hadde det AKKURAT slik som deg. trodde faktisk jeg skulle døøøø.

Var uvel, og følte jeg kunne besvime når som helst. Klarte ikke holde babyen, måtte bare ligge. Var redd jeg skulle dø mens jeg sov....

Blir jo litt hysterisk jeg da :)

Men det gikk over, neste morgen var jeg fin igjen. Tror rett og slett jeg var underernært på søvn, fordi sambo hadde hatt det slike et par ganer også, da han ahdde en liten periode men knapt noe søvn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...