Gå til innhold

hvordan spår du superblomst? Er det blodskiftetesten du spår med?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blodskiftetesten går ut på å finne ut hvem som byttet blod sist av mor og far og bestemme kjønn utifra det. Byttet far sist, sier testen gutt og var det mor, sier den jente. Kvinner bytter blod hvert 3 år og menn hvert 4 år. Man tar utgangspunkt i fødselsdatoen til far eller mor. Ved blodoverføringer, fødsler og alle slags aborter starter regningen på nytt fra dato for disse hendelsene. Det er den som byttet blod sist før unfangelse av barnet som bestemmer kjønn.

Blodskiftetesten er langt fra en vitenskapelig test. Den er mer å regne som et kjerringråd. Testen har en svakhet ved at den oftere kommer fram til jente enn gutt, både fordi kvinner bytter blod oftere og ved flere tilfeller enn menn.

Jeg vet ikke om du forstod forklaringen min, men håper du forstod litt i allefall. :)

Annonse

hei hvis dette stemte skulle min datter vært gutt, det skulle hun gså i følge den kinesiske testen og begge testene mener at jeg får jente nå. jeg vet ikke hva jeg får men har fått det for meg at dette blir en gutt.

er jeg kansje motsatt? ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...