Gå til innhold

April: Anonyme luringer...

Lykkelig mamma...

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg liker at det er så mange anonyme innlegg her inne for tiden... Vi hadde det jo så koselig her inne... Tror ikke at de fleste annleggene som signeres "Anonym" egentlig er folk som hører til her inne, hvorfor skulle de da signere med anonym??? Greit at vi som er medlemmer i April-klubben signerer som anonym nå og da, ikke alt en ønsker å tilkjennegi, men ærlig talt... Er det greit at vi er i ferd med å få en anonym-kultur her inne også? Synes en del av de anonyme innleggene kan være litt vel kvasse og sure jeg... Noen som signerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp signerer på denne. Er litt rart at noen absolutt må svare anonymt på "vanlige dagligdagse" spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tid. Men måtte bare svare på denne.

Jeg tror det er noen som er her inne for å lage dårlig stemning! Jeg har derfor valgt å overse alle anonyme innlegg om de er frekk eller ikke!

De synes sikkert også at det kjempemorsomt nå vi tar det opp her nå og "snakker om de".

Mener selfølgelig ikke de som er anonym av forsjellige årsaker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!!! Men eg har "heile tida" boikotta anonyme innlegg, viss eg tykkjer dei er tulle-anonyme-innlegg. Greit nok viss det er nokon som har ein grunn til å vere anonym, t.d. "eg er gravid", eller noko anna som er litt personleg, men... "går barna?" Kva er personleg med det?

Eg boikottar anonyme, eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!! Så mye bryr jeg meg om anonyme innlegg at jeg har ikke engang lagt merke til at det har blitt flere av de!! Så der fikk du den, ANONYM!! Jeg bryr meg ikke..nyter den gode stemningen her inne og vet at her er det trygt og godt å stille et spørsmål eller to.. :) MEN til de som er gravide eller har veldig personlige innlegg og ikke ønsker at andre skal vite hvem de er (Vi har jo faktisk møttes, og blir jo litt kjent med hverandre..) så er det helt greit. Gjør det jo selv og av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe lett å "hjelpe" en som er anonym. For en "kjenner" dem ikke.

Varierer om eg svarer på anonyme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...