Gå til innhold

September: Da har vi vært på UL.....

Anbefalte innlegg

Idag har vi fått et ordentlig glimt av den lille i magen.

Jordmoren som stod for UL var en flott meddelsom finsk dame, som tok seg god tid til å vise og forklare...

Babyen var livlig, men det gikk heldigvis fint å ta de nødvendige mål, og sjekke at alt var som det skulle.

Fascinerende hvor bra man kan se de indre organer, ryggrad, hjerne, hender, lårben, nyrer, lunger og magesekk.... Sjekket navlesnor, og hørte nok en gang det lille lokomotivet i magen.

Jordmoren spurte om vi ville vite kjønnet på babyen, og jueg svarte

kontant "JA" og da smilte både hun og phantom-mannen.

"Hva tror du det er?" spurte hun....Jeg svarte at jeg har blitt overbevist av venninner at det er jente jeg bærer, så da tror jeg det....

"Vel, la oss se da" sa hun...og beveget Ul litt. "Det der er en gutt!" sa phantom-mannen med stor sikkerhet. Og visst kunne vi alle se at det var det en tiss ja...*ler*

"Absolutt ingen tvil!!!" bekreftet jordmor.

Tårene kom, og jeg følte meg som verdens heldigste. "Det er jo guttemamma jeg er!" Og kjente i hele meg at jeg var lykkelig. Mannen svarte tørt at "du hadde vært like glad om det var jente..." Og det er nok sant...*ler*

Terminen ble flyttet frem 1 dag, så det var som jeg visste.

phantombaby

PS! Jeg har endret nicket mitt noe, etter dagens nyhet...*smiler*

Fortsetter under...

Tusen takk C-millan,

Formen blir stadig bedre heldigvis. Håper at den verste kvalmen er over for denne gang, men det lar vente på seg.

Jeg er takknemlig for at vi får gutt, for guttenavn har vi klart, mens jentenavn hadde vi ingen ide om. *smiler*

Annonse

*ler* Det store "baby-racet" *ler*

Sist fødte jeg akkurat på termin, og håper på samme suksess denne gangen også. Skal gjøre samme opplegg som sist med forberedelser, så får vi se... Det var i september forrige gangen også, så jeg håper likheten ikke bare stopper der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...