Monica *rosa og blå* Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Sniktittet innom skravle (fyfy... hehe) å der var d ei som hadde begynt å få rier!!! herregud! jeg kan ikke være god når jeg savner riene!!! nei.. nå assa.. tror jeg må gå i en barnehage eller noe slik at jeg blir kurrert! vi kan ikke få en til nå! ser for meg meg selv springe rundt på en bowlinghall med kjempemage og skal fikse baner! hehe! Og trynet til sjefen på den andre jobben når han hører jeg er gravid! det er kjempemasse som skjer fremover nå, så det hadde ikke passet seg akkurat.... off.... nei nå må jeg bli kurrert.. mamma hadde drept meg (hun og stefaren min er de andre sjefene mine) fyfyfyfyfyfyfyfy!! ja det er nå bare meg som er kommet tilbake med mine usaklige innlegg... hehe! men nå må jeg leke med lisse pia mi! kos dere alle sammen! ÅÅÅ nå kom jeg på at sambo får fri fra tolv i dag!! JIPPI!!! :) men jeg må på jobb kl to fordi han som er på jobb skulle på fjelltur og ville dra tidligere! Blæ.... menmen! thats life! JA jeg kjeder meg litt... hehe... nei nå må jeg slutte å plage dere sånn! NÅ skal jeg gå å leke med pia mi, eller ser ut som jeg må skifte en bæsjbleie.... hehe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748760-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-jeg-blir-s%C3%A5-babysyyyk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 12. april 2006 #2 Del Skrevet 12. april 2006 Ja kom deg i en barnehage, da skal jeg love deg at du blir kurert he he he;-) Begynte på jobb på mandag, og jeg jobber i barnehage... og ja man kan si at jeg blir litt kurert...men nå er ikke jeg noe babysyk heller da...her holder det med de to jeg har. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748760-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-jeg-blir-s%C3%A5-babysyyyk/#findComment-4752297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå