Gå til innhold

Aggresjon hos 15 mnd gammelt barn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Min datter er nå 15 måneder, og har begynt å bli så sinna i det siste. Hvis jeg snakker til henne, så blir hun så sint at hun tar det første hun får tak i og suser vegg i mellom. Noen ganger bryr hun seg ikke om jeg snakker, men de gangene hun gjør det så oppfører hun seg slik. Noen som kjenner seg igjen? Noen råd? Normalt?

*fortvila*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748745-aggresjon-hos-15-mnd-gammelt-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAA...sånn er det her også. Gutten min på 15mnd har blitt vanvittig trassig. Og det bare sånn helt plutselig.

Vi var på helse st. tidligere i uka,og da spurte helsesøster nettopp om dette,så det er nok helt vanlig ja.

Det beste er å ikke gjøre noe stort nr ut av det,prøve avlede med leker osv. Ikke så lett alltid,men det gjør det bare verre å bli sint.

Hei

Kjenner meg igjen i hvert fall.

Har en sønn på 16 måneder som den siste måneden har reagert kraftig på "nei". Han ligger på gulvet langflat og hyler. Trodde dette skulle komme litt senere...Men normalt er det

Har ingen råd som gjør at det blir borte med en gang. Vi har bare stått på vårt og til dels oversett ham. Det har faktisk blitt mindre, når jeg tenker meg om. Vi har jo også prøvd å finne ut av hva han vil, men er det en klar respons på et klart nei er vi helt konsekvente.

Og dette er vel bare begynnelsen på de neste 20 åra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...