Atene Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Jeg har ei jente litt under 2 år fra før.. og da jeg gikk med henne var jeg utrooolig kvalm.. Jeg måtte spise og spise for å klare å fungere. Dette varte til og med uke 14.. Nå er jeg i uke 10. Fra ca uke 5-7 var jeg enda kvalmere enn sist.. og sleit sinnsykt.. men VIPS så forsvant alt! Ikke kvalm lengre i det hele tatt..!! Nesten så jeg er bekymret for at det er noe galt, men har vært på ul og hjertet slår i det minste.. Jeg er 160% sikker på at dette MÅ være en gutt! Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 jeg erkvalm nå , men ike kvalm en dag forrige gang og da ble det gutt.
3 prins på vei Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Jeg fikk gutt forrige gang, og da var jeg helt frisk gjennom hele svangerskapet. Denne gangen var jeg kvalm de 20 første ukene, hadde mindre vann i kroppen også mot slutten. På tirsdag kom gutt nr.2. Kanskje de er meget forskjellig, men i utseende kan man faktisk tro det er samme barnet.
Dingeling Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 jeg var nesten ikke kvalm i d hele tatt og fikk jente. .tror d varierer veldig fra menneske til menneske. .og sv.skap oxo. .man kan jo ha flere forskjellige sv.skap når d gjelder kvalme og andre plager oxo. .
GRAM Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 hei. har 2 gutter og da var jeg lite eller ingentig kvalm. litt å spise på senga før jeg sto opp hjalp godt. venter nå det 3.å vet ikke hva det blir,men hadde konstant spysjuka tom uke 16. var inne på sykehuset å fikk veske i kroppen. holdt ikke på noe. kaster opp av og til enda,men ikke ofte.
litagod Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 hvordan ser magen din ut da? guttebabyer pleier å lage fotball på magen og jentene breier seg mer ut til hoftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå