Gå til innhold

Bilstol nr 2 - med hvilestilling.. ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Maxi Cosi Priori. Den kan kun plasseres forover, men guttungen liker den kjempegodt! IVeldig lett å vippe, men håndtak under setet foran. kke er den så dyr heller tror jeg. Vi har arvet vår, men jeg har sett den til salgs til ca 1.500,-

Vi har acta graco cosmic og er veldig fornøyd.Kan brukes begge veier.

Kan justere til hvilestilling uten og forstyrre barnet.

Skulle hun sovne så kan det fint justeres uten å måtte vekke henne:)

Jeg husker ikke prisen,men den er litt dyr..men da har du sete lenge værtfall!

Denne har jeg og tenkt å kjøpe. Acta Graco Cosmic altså... Jeg har sett at de har hatt den på tilbud i Svinesund til 1998,- Men i Norge tror jeg den koster bort imot 3000,- Den virker kjempe kjekk. Greit at den er dyr, men en kan bruke det helt til ungen blir 4 år...så det blir jo ikke så ille da.

Annonse

Vi har akta graco cosmic xpt, kjempefornøyde med det. Tulla vår sitter kjempefint i det. Sete fikk dårlig poeng i testen på stabilitet, at det sto ustøtt i bilen, men i vår bil(mercedes c200) står den støtt som et" fjell".

Mannen min syntes det var helt greit å montere. I begynnelsen syntes jeg det var litt vanskelig med låsen på belte, men det tok ikke mange gangene før jeg gjorde det i en fei. Det er en veldig god hodestøtte på sete.

Neste helg skal vi til Svinesund å kjøpe et sete til av samme merke, gidder ikke ta ut vårt hver gang tulla vår(9 mnd) skal være med besteforeldrene sine på tur.

Lykke til !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...