Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Er så sliten av han, i dag stod han opp med tulla og jeg fikk ligge lenge..eller skulle få ligge lenge. Men så var tulla så urolig og skreik og skreik. Jeg hadde sagt at han måtte gi a grøt men det gikk inn og ut, lå lenge å hørte på også hører jeg han komme ned med hu, jeg spurte han om hu hadde fått grøt. Nei sa han det hadde han jo ikke hatt tida til...han syns puppen er så enkel, men jeg prøver å få inn måltider...det er så mange ting som hoper seg opp, han rydder aldri med mindre jeg maser en time elller 5 på han, jeg har begynnt å tenke stygge tanker som om han er stygg, tjukk,ekkel og motbydelig, dum og treg...vet ikke hva jeg ska gjøre, er ikke bra å ha det sånn. Hu er 11 mnd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748183-er-s%C3%A5-lei-samboer-tenker-p%C3%A5-%C3%A5-skille-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #2 Del Skrevet 12. april 2006 Huff da - høres ut som om dere har kjørt dere fast i et uheldig spor... Skjønner at du blir lei, men sånn umiddelbart høres dette ut som problemer som de fleste av oss småbarnsforeldre sliter med, og jeg håper ikke dere gir opp enda. Har du tenkt på en familierådgiver? Det er kjempelurt å prøve det i alle fall, før dere får til det skrittet å evt skille lag. Høres for meg ut som om dere trenger å snakke skikkelig ut om hva som irriterer dere, og da er det alltid lurt å ha en objektiv part som kan stille de rette spørsmålene, og ikke minst hjelp dere til å komme på rett kurs igjen. Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748183-er-s%C3%A5-lei-samboer-tenker-p%C3%A5-%C3%A5-skille-meg/#findComment-4748265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleepy Skrevet 12. april 2006 #3 Del Skrevet 12. april 2006 Hei! Det høres frustrerende ut! Vil bare si at for egen del var det veldig frustrerende å være hjemme mens mannen var på jobb. For folk som er vant til å jobbe blir det litt kjedelig å være hjemme. Jeg vet ikke alt om hvordan du har det, men her er ihvertfall noen tanker fra meg. Lett å bli irritabel og over-opptatt av husarbeid, evt frustrert over alt som ikke er gjort. Når man har ryddet og passet barn en hel dag er det ikke gøy at mannen kommer hjem og roter til igjen... Jeg vil gi deg et råd og det er kom deg ut av huset, begynn i jobb, la mannen være hjemme, eller lignende. Få litt barnevakt, gå ut med mannen, gå ut med venninner, gå en tur alene, feks. Få litt luft under vingene... Disse stygge tankene du snakker om er veldig vanlig... man blir jo litt lei av og til. Hvis det bare er "slitasje" kan det sikkert hjelpe med et miljøskifte, mer barnepass eller lignende. Etter 11 mnd hjemme med barn kan alle bli litt sprø.... og mannen er nok ikke perfekt, nei. Han bør skjerpe seg kraftig:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748183-er-s%C3%A5-lei-samboer-tenker-p%C3%A5-%C3%A5-skille-meg/#findComment-4751064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #4 Del Skrevet 12. april 2006 heisann.. jeg har det helt likt..... eller vi er ikke gifte da... men han hjelper ikke til hjemme med mindre det har vert mas i mange timer... begynner han sent på jobb, er det alltid han som skal ligge å dra seg til borti 11 tiden.. men jeg står opp med tulla hall 8.... sukk... så e der visst min jobb og holde det rent og ryddig her..... han blir "sinna" om jeg har tatt meg en tur i barselgruppe, om det ikke er ryddig når han kommer hjem.. rett å slett slitsomt... han bader henne oftest da... men men.. dette sliter veldig på forholde synes jeg... etter vi fikk barn føler jeg at jeg nesten er mammaen hans også... jeg gjørt alt hjemme... og jeg mener det bør deles på... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4748183-er-s%C3%A5-lei-samboer-tenker-p%C3%A5-%C3%A5-skille-meg/#findComment-4751639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå