Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Det er noe pyton å få ned, og pyton å huske!! Jeg er så dårlig med å huske dette morgen og kveld, han får det nesten aldri! Glemmer mye, men det er også fordi det er så styr å få i ham... Tok det i smokken før, men han har funnet ut at det ikke er det han vil ha oppi... Så nå (...når jeg en sjelden gang husker) tar jeg det i sprøyte, men det spytter han jo ut, og så tar det en evighet.... Skyt meg og Gi meg dårlig samvittighet ..... hvordan er det med dere og disse vitaminene????
-*MARTINA*- Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Vi pleide å gi det i grøten.Sprøytene var ikke populære,men grøten fungerte bra.Det var til tider de måltidene som fungerte best.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 ok.. det skal jeg huske når vi begynner med grøt!! :-) men det blir en liten stund til...
Karomamma Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Vi har jernflaska stående fremme på kjøkkenbenken, men glemmer det likevel. Det er mer enn én gang hun ikke har fått kveldsdosen sin, ja. I begynnelsen fikk hun jern i sprøyte, men nå tar vi det på skje sammen med litt grøt. D-dråpene tar vi i melkeflaska som hun drikker på morningen. Kan aldri tenke meg at det gjør noe om vi glemmer det av og til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå