Umulia med Amalia Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Sitter i styret i en organisjasjon. Vi er relativt uformelle, men vet ikke om jeg kan ta med meg babyen. Hva gjør dere? Tar dere med babyene deres på "ting"?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Eg hatt med meg babyen på mange møte. Det går heilt fint, men eg ville ikkje hatt ansvar for skriving og slikt.
annie-77 Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Jeg var styreleder og hadde ho med. Det gikk over all forventning, ho lå helt rolig i vogna og hørte på alle stemmene. Da var ho 3 mnd. Ta ho med så lenge det går greit. De har bare godt av å ikke være midtpunkt i blandt.
Har tre søte små Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Jeg har også hatt babyen min med på mange sånne møter, ikke noe problem nei... No er han blitt 5,5 mnd og var senest i helgen med meg på kurs både lørdagen og søndagen,... Gikk over all forventning det...
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Det kommer ann på hvordan babyer "er", syns jeg da. Jeg hadde aldri tatt med min på et møte, tror jeg.. Han klarer ikke å sitte i ro i 1 min engang.. og er veldig rask med å begynne å rope.. høyt!! ..han er igrunn ganske rask til å begynne å sutre også.. =) Så ingen møter på min lille kar ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå