Gå til innhold

Svalestup fra stellebordet i dag..

Anbefalte innlegg

Det er noe av det værste jeg har vert med på... Tok det "fine" svalestupet rett i golvet med pannen først. Har aldri sett en så stor kul noensinne! Ringte til legen å fikk komme ned. Alt var heldigvis fint.

I ettermiddag har hun lekt som vanlig, ikke noe sutring eller antydning til vondt. Etter hun la seg, har hun våknet noen ganger å sutret litt. Har vært inne hos henne, funnet smokken og lagt henne ned igjen. Så har hun sovnet.

Men syns dere at jeg bør sove inne hos henne i natt? Sånn at jeg kan følge litt med henne.

Off, stakkars lillemor!

Nei nå, skal stellebordet ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4746986-svalestup-fra-stellebordet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så fælt. Vi hadde en opplevelse i helgen da lillegutt for på hodet ut av badebaljen og rett på gulvet. Selv om baljen står på gulvet så ble det skikkelig kul. Vi tok han på legevakten, men alt var heldigvis bra. Vi fikk beskjed om var å vekke han med jevne mellomrom om natten. Med 1-2 timers mellomrom. Sørg for at hun er helt våken når du vekker henne. Dette er pga at hvis det er en hjernerystelse, så kan de få blødninger når de sover som man ikke vil merke da. Jeg ville ha vekket henne med jevne mellomrom og sovet inne hos henne. Men så er jeg en skikkelig hønemor også... Jeg følte meg som verdens verste mamma når det skjedde. Det hele gikk rasfort, jeg satt ved siden av baljen, men det var gjort på et sekund. Håper det går bra med dere!

Tusen takk for svar!

Ja, følte meg også som verdens verste mamma. Hadde så vondt av henne. Men kegen sa det gikk overraskende bra, når man såg størrelsen på kulen. Heldigvis hadde hevelsen gått en del ned når hun la seg.

Legger meg inn på samme rom som henne i natt jeg.

Tusen takk for svar, godt det gikk bra med deres gull også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...