Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 #1 Del Skrevet 11. april 2006 På forskudd siden det ikke er over midnatt enda... Håper du får en fin dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&piratene Skrevet 11. april 2006 #2 Del Skrevet 11. april 2006 Takk !!! Så koslig =) Jeg har allerede åpnet non pakker , hihi. Og fikk blant annet boken " et barn blir til" av Lennart Nilsson. Den er såå fin !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2006 heldig du er da ! Hvis du synes boken er bra og anbefaler den - så gi beskjed ! Må kjøpe meg en gravid bok, men vet ikke hvilken jeg skal ta. Liker masse bilder og lett forklaring ;o) hehehehe........... Håper du får flere presanger imorgen også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&piratene Skrevet 11. april 2006 #4 Del Skrevet 11. april 2006 Det er utrolig mange fine bilder i den hvertfall! Har ikke lest så mye i den enda , jeg skal gi beskjed =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå