Gå til innhold

April: Hei hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Da er jeg vel offisielt tilbake! Herregud, har ikke hatt internett siden jul!! Til og med internetten på jobb bestemte seg for å streike!! Men har jo fått sneket til meg noen minutter her og der....

Vi har kommet i orden med leilighet, jobb og bursdagen er ferdig feiret! Og det er myyyyye som har skjedd her, og jeg regner med at det er enda mer som har skjedd her!! Så nå må dere oppdatere meg her!!

Har skrevet ett par innlegg før, men har jo ikke hatt internett så lenge at jeg har fått lest svarene! Så da spør jeg nok en gang! :) Er det kommet mange nye her? Er det noen som har skiftet nick? Og det største spørsmålet! Hvor mange er det som er gravide eller prøver?? Hvordan går det med dere? Jeg er blitt skikkerlig babysyk i det siste, men har fått beskjed om at det ikke skal tas opp før om (minst) tre år!! :(

men det er nok for det beste, for denne lille tulla mi krever sitt ja! :)

Natalie er blitt stor jente hun og! Hun krabber for det meste men går mer og mer.. i dag kjøpte vi de første skoene til henne! Det var litt koselig da! :)

Så sier hun PAPPA!!! hun har ikke sagt mamma og ment mamma enda :( men men... så sier hun se og der! sier ikke så mye i forhold til andre barn, men tror hun er litt frempå med motorikken..

Jeg har fått jobb, 50 % på dag, og så den gamle jobben på kveld og helg.. så fikk vi brev her om dagen at Natalie har kommet inn i barnehagen!!!!!! :):):):):):):):) Da er den bekymringen ute av verden... :)

Er det flere som har begynt å jobbe? Er det godt å komme ut i arbeid igjen?

Jeg skal jobbe hver dag i påska, og Natalie tar opp tiden på dagen så det blir vel ikke DiB tid resten av uka, men skal prøve å snike til meg noen minutter her og der... :)

Noe annet artig jeg må fortelle! Venninna mi hadde bursdag samme dag som Natalie, og hun fikk gutten sin samme dag! Verdens beste bursdagsgave da!! :) Var å besøkte de i dag! Ble ikke noe mindre babysyk av det nei!! ;-)

Men nå begynner snart frustrerte fruer så jeg får vel avslutte... Koselig å være tilbake! Håper det går bra med dere alle sammen! Gratulerer til alle april babyer som har hatt og snart har bursdag!! :)

Mange klemmer fra Monica og Natalie! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4746104-april-hei-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake i klubben! Her er det mange som er og prøver å bli gravide for tiden!! Men de fleste er visst anonyme enda..eller nei, vi vet visst mange av de og..hehe.. Veldig mange har begynt i jobb. JEg går hjemme og utsetter å lese til eksamen som nærmer seg med stormskritt!! Det kommer aldri til å gå bra... :( Og jeg lovte dyrt og hellig at jeg ALDRI skulle studere mer, og i går gikk jeg hen og meldte meg opp i et nytt fag... hmm... Men hvis jeg får plass betyr det at jeg kan være hjemme helt til neste høst igjen!!!(Internettbasert undervisning) -Og hvem vet, kanskje vi er så heldige å ha en ny på vei innen dess..(Men gubben er ikke så gira på det for øyeblikket, da,men,,) Ser frem til å få være husmor så lenge som mulig.

Så kjekt at dere begynner å komme i orden og at livet normaliserer seg. Kjenner til det (Vi flyttet til gubbens hjembygd i høst -jeg kjennte ikke en sjel her...har fått noen venner nå,da, så det kommer seg..).

Snuppa her sier ikke så mye, namnam og mamma litt om hverandre og billyd, ellers mye dadadada..og rølerøl... Hun elsker å gå når vi holder henne og langs sofaer og bord men har et godt stykke igjen før hun slipper seg. -heldigvis. Men trappene tar hun på under minuttet!!

Nå begynner straks vår påskeferie her i huset,så jeg får se å pakke ferdig til gubben kommer hjem om to timer.. GOD PÅSKE!!!

Hei og velkommen tilbake.

Vi har vell fått noen nye her inne og det er noen som er gravide. Selv venter vi til etter sommeren med å prøve på neste mann :)

Siri har blitt stor nå, man kan jo lure på hvor tiden har blitt av. Hun kryper for det meste, men tok sine første skritt på bursdagen sin.

Jeg har begynt å jobbe litt igjen, men det er enn så lenge på kvelder og det er morsomt, men tøft å jobbe igjen. Jeg jobber nemlig fra kl 16 til kl 00.30 noen ganger i uken og da er det ikke lett å stå opp kl 07 neste dag hehe. Men vi får klare oss noen mnd til vi får barnehage plass som vi har blitt lovet innen juni er slutt.

Ha en fin påske og kos dere masse.Selv reiser vi hjem til Norge i dag og kommer ikk ehjem føre på tirsdag, så det blir stille fra meg her nå.

Oi... gleder meg til å høre hvem som er gravide og hvem som prøver... :) Har så lyst på en til, men samtidig er det litt for tidlig enda....

Jeg jobber til tolv halv ett tiden jeg også! det er ikke like lett og stå opp etter de dagene nei! hehe!

dere må kose dere begge to på ferie! snakkes vel senere tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...