Gå til innhold

hvor lenge varer spy-sjuka?

Anbefalte innlegg

Min lille prinsesse på 7 mnd har kastet opp siden kl 4 i ettermiddag. Alt kommer rett opp igjen. (Jeg klarte å lure i henne noen dråper vann for snart en time siden som faktisk ikke har kommet opp, så nå krysser jeg fingrene...). Hun får ikke spist selvsagt, er slapp, gråter en del men sover nå. Hun har ikke feber.

Hvor lenge pleier slike runder å vare? Jeg håper det er over til i morgen men kanskje det er litt optimistisk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4746056-hvor-lenge-varer-spy-sjuka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner veldig mange (inkludert meg selv) som har hatt dette nå i det siste, og da har det vært en kveld/natt/ettermiddag med oppkast og diare, og så har det roet seg. var litt uvel noen dager, men oppkast var kortvarig. Får håpe det er det tulla di har, da - så går det nok fort over.

God bedring til henne :-)

Gutten min har akkurat hatt omgangssyken og feber. Han var dårlig i en uke, men oppkast tre av dagene. Han hadde feber - alt fra 37,5 til 39,5 - alle dagene. Først idag ble han bedre, og det var på tide syns jeg for igår veide jeg han og han hadde gått ned et halvt kg. Min er 8 mnd. Gutten min ville omtrent ikke ha mme, og han ville ikke ha mat. Men vavnn ville han ha, og vannet kom ikke opp igjen, men om jeg prøvde så mye som bare en skje med grøt så kastet han opp. Ikke tving i henne mat om hun ikke vil ha, men gi henne så mye drikke hun vil ha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...