Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid å bli gravid med nr.2 for dere som har det eller funka det med en gang , dere som vet når eggløsning???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi prøver å bli gravid med nr 2 og har prøvd i 4 mnd nå. slutta på p-piller i november 05. Trur jeg har fått tilbake en normal mensen nå, så kansje jeg har blitt gravid denne mnd. skal egentlig ha mensen neste uk onsdag så da får vi bare vente å se om den kommer.

Eggløsning kommer på dag 14 etter 1 mens dag hvis menssyklusen din er på 28 dager om det er det du lurte på. (skjønte ikke helt hva du mente med sp.målet.)

Skrevet

Rakk kun å få en eggløsning som aldri ble en menstruasjon for å si det enkelt. Mao er jeg gravid igjen uten å ha fått besøk av tante. Så det gikk ganske kjapt ja. Dvs - lillemann var nesten året.

Skrevet

Satt på første forsøk igjen.

Mensen var ikke helt stabil ennå....men satt med en gang.

Skrevet

rakk å få en mensturasjon...før jeg var gravid på nytt, første var seks mnd når nr to var på vei

Skrevet

Hadde en mens før jeg ble gravid. Førstemann var 7 mnd. da jeg ble gravid.

Skrevet

Her klaffet det på første forsøk alle tre gangene, pluss en gang innimellom som dessverre endte med sa.

Skrevet

Ett forsøk.

Prøvde i mange måneder med førstemann, men da hadde jeg gått på p-piller. Det hadde jeg ikke denne gangen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Første forsøk, men vi ventet til Jenta vår var 18 mnd.

Håper på at hun er litt mer "selvstendig" når nestemann kommer. Da er hun blitt 2,4 år.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hadde en mens i mellom før jeg ble gravid. Med førstemann ble jeg gravid 2 måneder etter jeg slutta på p-pille:-) Så nå blir det litt under to år mellom de, kjempe koselig:-)

Skrevet

Blei gravid på første forsøk begge gangene.

Andre gang brukte jeg eggløsnings test for å vite når eggløsning var.

Skrevet

jeg veit ikke når jeg har eggløsning...

det tok 2 mnd fra vi begynte å prøve til jeg fant ut at jeg var gravid med nr to. var forresten likt med førstemann også...

Skrevet

Vanvittig hvor fort det har gått for alle her da! Heldige mennesker ;-)

Se på diskusjonene under "bli gravid", så ser du at dette ikke gjelder alle. Vi er i vår 6. pp på nr 2 nå.. og tror ikke det er unormalt.

Skrevet

Ble gravid på p-pilla første gang.

Tror ikke det vil ta så veldig lang tid når vi skal prøve på nestemann om et halvt års/års tid.

Skrevet

Ble gravid når førstemann var 7 mnd. En menstruasjon i mellom, så det funka vel sånn ca. med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...