Gå til innhold

April: til høsten skal jeg...

Anbefalte innlegg

studere videre... HAr akkurat meldt meg opp til et deltidsfag i IKT for lærere... Håper jeg kommer inn for det er kun hjemmeoppgaver som eksamen, og mye foregår over internett. Jippi! Da kan jeg forhåpentligvis være hjemme et år til!!! :) Får krysse fingrene nå, da.. *håpe,håpe* -Selv om jeg sa jeg ALDRI skulle studere mer... hehe..så feil kan man ta.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4745589-april-til-h%C3%B8sten-skal-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ja man kan endre seg mange ganger her i livet. Så artig da å kunn egå hjemme littt til.

Jeg selv orker ikke med skole, ikke det att jeg har råd med det heller og så har jeg begynt å jobbe litt igjen. Og det var faktisk deilig å komm eut i arbeide livet igjen.

Lykke til med alt da.

JEg søkte på HSH sine hjemmesider (HSH.no) og fant noen årsfag eller halvtårsenheter... Så registrerte jeg søknaden på studentweben. (Håper jeg har gjort riktig...) Søknadsfristen på det meste er i morgen (15/4) men det faget jeg søkte på var fristen 20/4 (Og man må ha bachelor grad for å komme inn...) Eller så kan man ta fag på nettverksuniversitetet (?) men det er steindyrt og tror ikke man får økonomisk støtte fra lånekassen til å ta fag via dem.

Lykke til!!

Ellers har jeg tenkt litt på å starte familiebarnehage hvis jeg ikke kommer inn på skole.. -Da får jeg være hjemme en stund til -selv om snuppa da må gå i barnehage..hmm...jaja, jeg får iallefall være sammen med henne.. :) SKal ikke være lett, dette her!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...