*3 prinsesser* Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Har allerede kjøpt dosete til min eldste datter på 18 mnd. Hun er begynnt å bli så opptatt av at det er ekkelt å gå med bleie... Er det for tidlig å begynne med dotrening?
Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Lurer på det samme...har dosete og potte til gutten min på 19 mnd, men ikke prøvd det enda..tenkte å prøve det, en dag...
Tredje barn på vei Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Er bare å prøve. Vår gutt begynte å prøve å sitte på du sete når han var ca 20 mnd. HAr gått veldig fint. har bare tisset 2 ganer da og nå er han 2 år. I går kjøpte vi potte til han. synes han liker den bedre. han tisset på den i dag faktisk.
nuit Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Nei, bare prøv. Vi kjøpte potte da poden var 10måneder. Han gikk rett etterpå og nå er han 16 måneder. Om morgenen blir han med og sitter på sin potte mens jeg tisser, mens han sier "tsss". Har ingen intensjon om at han skjønner dette eller er bleieferdig før han er 2-3 år. Men har gjort det like mye til en vane nå. Noen gangen kommer det jo noe oppi den potta til stor applaus fra mor. Og tenk så fint å øve på å gå på do til sommeren for din jente som da tydeligvis skjønner dette litt mer enn min lillemann. Lykke til!
*3 prinsesser* Skrevet 14. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2006 Takk for svarene jenter:) Hun er blitt storesøster for to uker siden og fikk nytt rom for 1 mnd siden, så tror jeg skal vente noen uker ennå, men da tror jeg at vi forsøker litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå