Gå til innhold

Han tar seg til øret hele tiden! Hva kan det være?(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Jeg trykker for å sjekke om det gjør vondt, men det gjør det ikke. Virker som om han klør noe veldig! Han gnir og gnir. Gjorde det helt til han sovnet stakkar.

Noen som har opplevd det samme?

Bør jeg gå til legen for å få han til å se på det selvom det ikke er øreverk?

Fortsetter under...

tulla vår gjør også det om dagen...virker som hu gjør det når hu er trøtt!

virker ikke som det gjør vondt, men hu holder på å få tenner, så jeg har tenkt at det kanskje er derfor...

Har han ikke feber er det ikke ørebetennelse.(Om du har tenkt på det)

Kan så små barn ha øresus (tinitus) tro?

Om det virker som det er plagsomt ville jeg nevnt det for helsesøster eller lege.

Kan selvsagt være noe som plager ham, men det er veldig vanlig at de klør seg i øret når de er trøtte, som de andre her skriver. Sønnen min klør seg noen ganger så øret blir helt rødt, og da er han som regel skikkelig trøtt. Prøv å legge merke til om det er spesielt når det nærmer seg sovetid.

Annonse

min lille er ille til å pelle på øret sitt han gnide det veldig før når han var trøtt men nå gnir han øyne i steden..

tror ikke det er noe farlig så lenge han ikke ser ut til å ha vondt når du tar der..

akkurat det trodde jeg med gutten min også, han begynte med det når han var sjuk og jeg trodde det var ørebetennelse og gikk til legen. men han fant ikke noe galt og i etter tid ser jeg at han gjør det når han er trøtt.....:)

syns i etterkant at det var pinlig å gå til legen for noe sånt, men det er ikke så lett å vite heller da..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...