Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min er nå straks 4 mnd, og de siste 2 mnd har vi hatt noen rutiner, i alle fall sånn noenlunde. Han våkner en gang mellom kl 9 og 11 på morgenen, våken to timer og sover så i tre timer. Våken i to-tre timer og sover en time deretter. Legger seg sånn i 23-tiden etter masse amming på kvelden. Blir vekket av pappa'n kl 0530 og får et flaskemåltid da.

Men døgnet går ikke opp for oss, den siste biten på kvelden fra sånn i 1900-tiden til han skal legge seg er for lang. Han burde ha hatt en dupp til før han legger seg, men dette er nå umulig. Før sov han litt i fanget vårt, men nå får vi ikke han til å sovne der lenger.

Jeg er redd for at dersom jeg legger han tidligere, så våkner han desto tidligere, og da er vi like langt med hensyn på at døgnet rett og slett er for langt for han. Noen tips til hva vi bør gjøre? Kveldene blir litt irriterende for oss alle slik vi har det nå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4745080-d%C3%B8gnet-er-en-time-for-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammet ikke, så det er litt forskjell.. Men jeg kan jo fortelle åssen det har vært hos oss? Vi begynte med legge rutine da han var bare et par mnd gammel. Da var det kvelds stell med bad og bleie kl 18, litt kos på sofaen, så bingen kl 19-19.30 Denne rutinen har vi ennå, men nå inneholder den litt brødskive og sånn da.. (7,5 mnd)

Men som sagt er nok ting litt annerledes da vi hadde flaske-barn.

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...