Gå til innhold

April: Lille Eirik er kommet til oss!


3engler...

Anbefalte innlegg

Da var vår lille Eirik kommet til verden! Andre dag etter termin!

Dette var min tredje fødsel så jeg visste jo litt om hva som var i vente... Våknet klokka halv fire natt til torsdag 6 april. Hadde vondt i magen kjente jeg og gikk derfor på do. Det gikk bare noen minutter så var riene i gang for fullt. To -tre min mellom hver. Gikk rundt i huset, pakket det siste i bagen , tok tid og bimmet litt innimellom! Dro på sykehuset i halv seks tida og hadde 7-8 cm åpning da jeg ble sjekka rett før kl seks. Resten gikk som normalt... pustet inn lystgass til den store gullmedalje og jobbet meg gjennom riene med å stå og gå på gulvet. Det gikk litt tregt da han skulle ned i bekkenet så det tok lengst tid. Etterhvert kom pressriene og det var bare å kjøre på! Nå var dette en litt større baby enn jeg har født før og jeg hadde gruet litt til denne fødselen. Det gjorde at jeg holdt litt tilbake... Eirik ble nemlig stående med hodet ute mellom to pressrier og fikk det litt hardt han også, men var helt ute på neste. Litt lilla var han, men så fantastisk vakker!!!!! Den utrolige følelsen som følger når babyen er ute tok meg fullstendig. Det er helt utrolig hva vi damer får til! Vi er virkelig flinke sier nå jeg!!! Nå er vi hjemme og koser oss sammen med pappan og de to flotte storesøstrene! En deilig tid!

Ønsker alle som venter, og alle som har født, lykke til og nyt dagene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulere så mye med den lille.

synes du var flink jeg:)og virker som om det gikk ganske raskt og greit for deg:)

 

kos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Joda raskt, men ganske hardt den siste delen. Men det er jo glemt med en gang den lille ligger i armene.... (hvertfall for ei stund)

Lykke til til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...