januar mamma 2011 Skrevet 11. april 2006 #1 Del Skrevet 11. april 2006 Nå kan jeg melde meg inn her. Var på legekontoret med urinprøve i dag og fikk positivt svar. Så da kommer nr to i desember om ikke noe annet skjer på veien. Spennende tid vi har foran oss. Har egentlig hele tiden sagt at søstern er dårlig til å planlegge som ahr to i desember, men nå får jeg nok holde munn. Dette er veldig etterlengtet. Har vært uten prevensjon siden januar -05. Tok en kur med pergotime nå i mars og full klaff med en gang. Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Hærlig følelse. Nå gjenstår det bare å se om jeg greier å holde munn til folk finner det ut selv. He he det tror jeg kanskje jeg ikke greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 #2 Del Skrevet 11. april 2006 Gratulerer !!! Lykke til med spiren ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 11. april 2006 #3 Del Skrevet 11. april 2006 Velkommen hit og gratulerer ;o) Hvor gammel er første mann da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #4 Del Skrevet 11. april 2006 Gratulerer så mye med spiren:) Det blir koslig med baby i desember:) Greit nok at det er sent på året, men det er ikke så farlig. Er selv desemberbarn, og et er ikke såååå ille;) Kos deg masse med spiren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Armand & Even Skrevet 11. april 2006 #5 Del Skrevet 11. april 2006 Gratulerer mye (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå