Gå til innhold

Han vil jo ikke ha mat.....

Anbefalte innlegg

Gutten min er 5 1/2 mnd og har ikke matlyst i det hele tatt. Dette har vart i to dager nå. Han vil ikke ha puppen, ikke MME, ikke grøt. Han vil kun ha vann og fruktmos.... Hva er det som går av han? Han har egentlig vært uinterresert i puppen siden 4 1/2 mnd, men det har gått fint å amme han akkurat når han våkner. Nå fungerer ikke det heller og ikke vil han ha puppen i søvne. Han er forsåvidt i godt humør, men er jo så slitsomt at han ikke vil ha noe mat... Han er god og rund, så heldigvis har han litt å gå på, men skal jeg gi han så mye vann han vil ha? Kan de få dårlig matlyst når tennene er på vei? Mulig det kommer noen tenner snart..... noen med lignende erfaring? Veldig slitsomt dette her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4742277-han-vil-jo-ikke-ha-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gutt har ikke hatt nedsatt matlyst når tennene har kommet, men jeg vet at det er fullt mulig, og mange som opplever det. Det blir jo sikkert ømt og ubehagelig for dem å spise rett før tanna kommer igjennom. Gi han så mye vann han vil ha, og fruktmos om han vil ha det. Prøv selvfølgelig å gi han annen mat også, men en må jo bare prøve å få i de det vi kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...