Gå til innhold

Når kjente dere livmoren utenifra?

nick_308739

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat konstatert at jeg er gravid igjen. Er nå 4 uker på vei, men vet av el test at unnfangelsen skjedde for 3 uker siden. Men allerede nå kjenner jeg en liten bul rett over skambenet. Er dette veldig tidlig men en naturlig ting fordi jeg har barn fra før? Eller betyr det at jeg venter flere enn et barn? Noen som vet............

Fortsetter under...

Jeg kjente livmoren min tidlig. Venninnen min mente at det var veldig rart. Siden man ikke skal kjenne den för rundt uke tolv er det vel..men jeg skal ha tvillinger, så det stemte at jeg kjente den. Nå er jeg 13 uker, og den er halvveis til navlen.

Kanskje den kjennes tidligere når man har värt gravid tidligere også..?

jeg kjennte livmoren min fra uke 5-6,den var da 6 cm over skambeinet noe som i følge legen jeg var hos stemte med at jeg var 5-6 uker på vei. Grunnen til at jeg gikk så tidlig til lege var at jeg syntes magen var blitt så stor,tilsvarende uke 18-19 i mine 3 forrige svangerskap,jeg lurte kansje på om jeg kunne være lengre på vei enn antatt, men det var jeg i følge han altså ikke. nå er jeg 9+6 på vei ,og livmoren er halveis til navlen.

Er 9 + 2. Syntes i går at jeg kjente en trykkende følelse mot buksa noen cm over skambeinet. Kjente etter med fingrene, og syntes jeg kjente en "kul" der. Samme kjente jeg etter å ha tømt blæra. Dersom mine terminberegninger stemmer, er det litt vel tidlig å kjenne livmoren såpass høyt. Kanskje er jeg kommet en mnd lenger enn jeg har trodd! Kanskje er der flere enn 1 der inne? Kanskje var jeg bare litt oppblåst? Ikke vet jeg. skal til legen neste uke. Gleder meg til det!

Annonse

Jeg skal ha nummer tre og er i uke 14. Har kjent og kjent utenpå magen uten å være sikker på hva jeg har kjent. Hvis det er livmoren jeg kjenner, er den halvveis til navlen, men jeg har liksom ikke kunnet tro det stemmer. Etter å lest innleggene deres har jeg fått fornyet tro på at det faktisk ikke bare er vomfyll etter påskeferien inni der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...