Gå til innhold

noen fine nettsider å kjøpe mammatøy fra?

Anbefalte innlegg

jeg har et lite problem, da jeg bor laaangt ute i ødemarka, og ikke bare kan suse til HM når det måtte passe for å shoppe. begynner å få litt for trange klær nå, enda jeg bare har bikket 2mnd. så alt jeg behøver å handle, bortsett fra matvarer, det bestiller jeg fra nett. men har dere noen tips på nettsider, der man kan bestille klær?

Fortsetter under...

Hei. sefa selger stort sett alle klær de har i mamma utgaver. Gå inn å se nå. masse fint. KOntakt infoen finner du på siden. Produseres her i norge. Miljø vennlig også.

Utrolig bra. Du ser masse bilder der inne, men ikke av gravide , men det er det som er poenget at klærne ikke skal være forsjellige fra den ordinære kolleksjonen tror jeg.

Good luck!

Ja, det er mange, og her følger noen som jeg synes har bra utvalg. Motherhood.com, dorothyperkins.co.uk, ellababy.no, mammahuset.no, alexi.no, mammashop.net. Har handlet hos alle disse, og er fornøyd med både de norske og engelske sidene. Dorothy Perkins har jeg nettopp sett gjennom hele kolleksjonen til fordi jeg nettopp har vært i London. Det er billige og bra klær. Fikk bl.a. kjøpt topper til 5 pund som satt som sydd til meg. Lykke t.

Annonse

Hei. Gå inn på H&m sine nettsider. Lite utvalg, men det som er syns eg er fint og billig:-) . Du får iallefall kjøpt dongeribukse, skjørt og noken topper til en overkommelig pris. Ellers så kan du sjekke på Finn.no viss du ikkje har noko imot å kjøpe brukt da. Eg var heldig og fant ei som solgte alle mamma-kleda sine for 50 kr pr plagg, så eg fekk 10 nye plagg for 500 kr. Heilt topp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...