Gå til innhold

Aldri hengt meg opp i at noen velger å være anonyme, men nå..

Anbefalte innlegg

....syns jeg omtrent alle innlegg er det. Det blir liksom så upersonlig å svare, at jeg føler ikke alltid jeg gidder. Det er greit de som svarer i en tråd, men når en anonym starter tråden og spør om råd er det vel litt dumt å være anonym...eller? Det engasjerer meg ihvertfall mindre enn når man har et nick å forholde seg til.

Har egentlig aldri brydd meg om dette, men syns det bare blir mer og mer anonyme her jeg...hvorfor egentlig? Man er jo anonym her inne alikevell....

Fortsetter under...

Hei.Tror nok noen er anonyme her ,fordi spør man om et ærlig spm får man huden full av kjeft!el.at man har andre meninger.Har selv spurt om spm.å fådd ordentlige spydige svar.uten grunn.Dermed er jeg ofte anonym.Å hvis man alikavel er anonym,kan man vel signere anonymt hvis man ikke vil noen skal kjenne igjen nicket! Er kun i mot de som hetser folk her inne,og er spydige og signerer anonymt!

Jeg skjønner ikke vitsen i å henge seg opp i slikt egenlig...Vil man ikke bruke nick må man da få være anonym hvis en vil,så lenge man ikke dekker over nick for å kunne "hjemme"seg hvis man er frekk ol.

Annonse

ok, det har jeg ikke tenkt på. Trodde det var fordi man ville være anonym jeg, og det er man jo her:-) Skjønner som en sier over her at hvis man skal spørre om mer pinlige saker og ikke vil bruke nicket sitt.

Men ang det med spydige kommentarer og hetsing, så skjønner jeg at det er en grunn. Det er jo synd det er slik, men jeg blåser rett og slett i det.

Hver gang noen snakker om bedrevitere og hysteriske mødre osv feks føler jeg at noen helt sikkert sikter til meg, men who cares:-)

Følre ihvertfall det er lettere å forholde seg til hverandre når man bruker nick...og det kan vel ikke bli mye hetsing av spørsmål av typen"når legge barnet på eget rom" vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...