¸.•°´¯)blå&rosa(¯`°•.¸ Skrevet 11. april 2006 #1 Del Skrevet 11. april 2006 Snuppa mi spiser nå to-tre fulle porsjoner grøt (liker ikke skive enda),en porsjon middag + et glass frukt for dag. Hun får vann til måltidene. Interesserer seg ikke noe særlig for puppen lengre,så jeg lurer på å slutte helt. Men må jeg begynne å gi henne MME da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willemo Skrevet 14. april 2006 #2 Del Skrevet 14. april 2006 Vet noen i barselgruppa har gått rett på h-melk, jeg slutta så tidlig så jeg holder meg til mme. Ville nok heldst valgt det hadde jeg vore deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 14. april 2006 #3 Del Skrevet 14. april 2006 jeg fikk ikke beskjed om å gi ham mme når jeg slutta å amme, verken lege eller hs sa noe om det...men uansett så liker han ikke mme..og ikke ville han ha melka som jeg hadde pumpa ut sånn at jeg hadde et lite lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LBK1 Skrevet 17. april 2006 #4 Del Skrevet 17. april 2006 Det må de sikkert ikke! Vi fikk et hefte på helsestasjonen som heter "mat til spedbarn" og tar for seg mat til babyer fra de er ca 4 mnd gamle. Det er teori og anbefalinger, og oppskrifter. Der står det at barna ikke skal ha melkeprodukter før de er tidligst ti måneder gamle. Og da kan en begynne med yoghurt. Melk fra 1 års alder. (Hvis jeg husker riktig) Det høres ut som om jenta di får nok næring og veske, så jeg ville ikke stresset med mme. Min gutt får fremdeles mme, men det er fordi han aldri ble ammet. Og det er lettvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå