minou Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 den er så fin vuggesang, men jeg husker bare noen få strofer.
grå :) Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Vargsången Vargen ylar i nattens skog, han vill men kan inte sova. Hungern river hans vargabuk, och det är kallt i hans stova. Du varg, du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig. Vargen ylar i nattens skog, ylar av hunger och klagan. Men jag ska ge'n en grisasvans, sånt passar i vargamagar. Du varg, du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig. Vargen ylar i nattens skog, och hittar sig inget byte. Men jag ska ge'n en tuppakam, att stoppa ner i sitt knyte. Du varg, du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig. Sov, mitt barn, i bädden hos mor, låt vargen yla i natten. Men jag ska ge'n en hönsaskank, om ingen annan har tatt'en. Du varg, du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Maa si den bringte tilbake minner ja ;-) Maa nesten se filmen igjen naa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå