Selja med oktober-pike Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Hei, alle sammen, jeg er ny her. Jeg hadde en MA i januar. Jeg har enda ikke fått tilbake EL, men krysser fingrene for at det snart løsner et påskeegg. Jeg og samboeren brukte 4 pp første gangen, så jeg håper det ikke drøyer så lenge denne gangen heller. Men uten EL, må jeg si at jeg begynner å bli temmelig frustrert!
MaybeMe? Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Hei du! Velkommen skal du være, men krysser fingrene for at du får et kort opphold. Trist å høre at du mistet spira di. Håper et lite påskeegg er det som skal til for deg. Lykke til!! Klem fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Heisann, velkommen inn hit til oss prøverne. Håper du ikke må vente så lenge og at den sitter! Tar du el tester?
Selja med oktober-pike Skrevet 11. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2006 Ja, jeg bruker de digitale el-testene fra CB. De første 2 pp før forrige graviditet brukte jeg QR el-tester, og det ble bare tull. Synes aldri strekene ble like sterke, jeg. Mye enklere med digital-tester, enten ja eller nei. Og jeg har ikke fått ja på testene siden MA'en, og heller ikke hatt el-slim. Jeg har hatt 2 TR etter MA'en, og venter nå spent på om ikke kroppen min snart kan riste løs et egg... Det er på tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå