Gå til innhold

Tenner og brødmat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guten vår er 6 1/2 mnd gamal og har heller ikkje tenner. Eg gjev han ein bitteliten brødsmule når vi et. Han synest visst smaken er god, for han er veldig ivrig. Men eg trur ikkje han hadde klart å få i seg meir enn ein smule om gangen, for blir smulen litt for stor bekker han seg. Men så er det ikkje så veldig lenge sidan vi begynte med fast føde, så han klarar ikkje å svelge klumpar.

Det skadar nok ikkje å prøve, men vér obs på at babyen kan "lagre" brødet inni munnen uten å svelge ned, så det blir liggande som ein deigklump. Du må berre passe godt på at det ho får blir svelga ned før ho får meir. Begynn med små smular, helst av halvgrovt brød (kneipp er greit som første brød - loff blir veldig deigete).

Så lenge babyane er så små er det begrensa kor mykje dei bruker tennene til å tygge med uansett (om dei hadde hatt tenner då...), brødet blir vel helst bløyta opp inni munnen, sånn at det sklir lettare ned. Eg ville tru at den ordentlige tygginga først begynner når dei får jekslar, kor mykje bruker vi framtennene våre til å tygge??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...