Gå til innhold

til alle med gulpebarn!

Anbefalte innlegg

Vil bare gjenta tipset om fortykningsmiddel. Jeg hadde et skikkelig gulpebarn. Kjøpte thick´n up (tror jeg det heter) på apoteket på lørdag. Leste feil på pakken og har bare tilsatt 1 ts i stedet for 1 ss pr 100 mL. Men i alle fall, han gulper MYE mindre nå! Verdt et forsøk! Skulle kjøpe nestargel, men det var visst vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4739069-til-alle-med-gulpebarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tilsatt? mener du på flaske? Jeg ammer, og det er litt vanskelig å tilsette noe i puppen...eller vite hvor mye hun spiser. Men jeg trenger hjelp med giulpingen, for stakkaren har det jo ikke så veldig gøy med det. Må konstant gå i ullklær, enda det begynner å bli varmt i været, for bommull blir så kaldt når det blir vått (og jeg kan ikke skifte tøy hvert tiende minutt). Og så lukter hun så vondt. Ulla kan jo ikke vaskes skikkelig, så hun lukter konstant en blanding av surmelk og spy. (nøstebarns lanolinull har nå blitt til vanlig ull - det nyttet ikke med håndvask og ullriksåpe i lengden. Nå skal de til pers med milo.)

Det er jo masse magesyre som kommer opp også. Smekke hjelper jo litt for å beskytte klærne, men det kan jo ikke være bra. Og jo eldre hun blir (nå 3,5 mnd), jo mer bruker hun magemusklene og jo mer kommer det opp.

Er det virkelig over når hun går over til fast føde? Hadde tenkt å fullamme til 6 mnd, men kanskje jeg må revurdere det...hvis noen vet råd er jeg takknemmmlig!!!

Vi tok gullet med til fotsoneterapeut i går fordi hun gulper så mye. Har nå lært hvordan vi forsiktig kan stimulere de rette punktene på fotsålene hennes. Det gjenstår å se om det fungerer, da det er et døgn siden vi begynte med det. Men verdt å prøve. Hvis ikke fotsoneterapien hjelper så går vi videre med homeopatisk medisin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...