Gå til innhold

Flere med urolig baby om kvelden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, det er visst vanlig sier de ;) Guro har blitt mye bedre, men holder fortsatt show hver kveld i en times tid. Slitsomt og vondt å høre på...

Tidligere holdt hun på lengre, da var det vel mest at hun var blitt overtrøtt. Nå har vi begynt med ganske faste kveldsrutiner, så hun gråter og styrer nå som sagt "bare" en time. Aner ikke hvorfor...hun er mett, tørr, bør være trøtt, vi pupper og koser og synger :)

Han er ganske liten enda, men prøver å få til en fast rutine hver kveld. Problemet er bare at han ikke virker trøtt til samme tid hver kveld:-) Holder det heller gående med skriking. Eneste positive er at han har endelig har begynt å sove i egen seng. Og når han våkner om natten er han kjempe blid. Smiler og "snakker" for seg selv.

Vi hadde ikke faste rutiner med legging da Guro var 7 uker vi heller. Og skrikinga begynte alt fra 4-5 på ettermiddagen til 8-9, vi så heller ikke noe mønster. Men plutselig ble det mer tydelig når hun var trøtt (eller vi lærte oss å se tegnene kanskje? ;), og vi kunne begynne med litt rutiner.

TTT - ting tar tid...har jeg lært ;) Vi får bare håpe de etterhvert blir lettere å legge, jeg ser foreløpig bare uforstående på de som forteller at de har lagt barna sine i senga, sagt "god natt" og gått ut, og barnet har sovnet. Hva i all verden er det de gjør, tenker jeg!

Det er jo kjempe-fremskritt bare at de sovner i egen seng syns jeg ;)

jenta vår også har begynt med dette,vi har hatt fast leggerutine siden hun var 6 uker (er nå 8uker) og i det siste hyler hun når jeg legger henne i senga,skal bare ligge i armen min.....rare greier dette her:)

Annonse

Roer seg ikke i armene mine heller gutten min. Hat vært og kjøpt minifom på apoteket i dag. Kan jo være litt luftsmerter som plager han. Får se om det hjelper iallfall. Det er heldigvis kun en stund om kvelden han er sutrete. Ellers er han blid og fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...