Gå til innhold

Hvor gammel var ungen din da den fikk eget rom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi driver nemlig å innreder barnerommet nå. Snuppa vår er snart 5 mnd og har sovet så og si hver eneste natt siden ho var 3 uker. Men, det er så mange som sier til meg at det er altfor tidlig å la ho sove alene... Ho sover jo i sin egen seng uansett hvor ho sover, så jeg har ikke helt skjønnt det jeg..

hi

Det anbefaler jo fra BAM at ungene skal soves på eget rom fra ca 4 mndr, for da sover både mor og barn bedre. Mor blir jo veldig vâr på lyder o.l. fra nurket. Tar de opp for fort osv. man lager uvaner for seg selv, de skriker jo når man er "nødt" til å trøste e.l. Men det er ikke så lett i praksis...... jeg har tenkt å vente til ungen sover fast om natta...

Annonse

hun størsta var 1 1/2 år.. skulla gjerne gjort det før men vi hadde bare et soverom da.. det gikk veldig fint det.. ingen problem.. hun minsta har jeg ikke flytta enda.. for rommet hennes er en "bod" enda.. hehe.. vi stabla det meste inn på hennes rom når vi flytta.. men vi skal rydde og kaste når han har permisjon snart..

2,5 år

Bodde i toroms frem til det, men fra natt en i rekehuset sov hun på eget rom. Og det var deilig å få soverommet i fred! ;) Det varte ca 4 mnd før vi fikk en baby. Han skal få eget rom når han er ca året... muligens litt før, har ikke helt bestemt meg enda. Det får vi se på etter vi har pusset opp rommet hans til sommeren...:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...