yvonne79♥ Skrevet 10. april 2006 #1 Del Skrevet 10. april 2006 Nå er jenta vår 13 måneder og nå skal vi bli foreldre igjen!!! Foreløbig termin er 6. desember, i og med at jeg skal ha keisersnitt (store komplikasjoner med førstemann, så jeg har ikke noe valg...) så kommer vel den nye vidunderet i slutten av november... Er det noen andre som er gravide igjen? Hilsen Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 Gratulerer! Det er 16 mnd mellom mine to eldste og med en attpåklatt 8 1/2 år etter det skal man aldri si aldri, men tviler på at det blir flere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibber Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Vi har en gutt som ble et år i februar. Venter nr tre (har ei jente på 4 år også) i slutten av oktober! Har blitt bitt av babybasillen, hihi... Forresten så heter jeg også Yvonne og er født i 1979:-) Lykke til med graviditeten, håper den går greit. Jeg er kjempekvalm så det er ikke noe særlig. Men det er verdt det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonnemor Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Tøft, bor du på østlandet også? Jeg har en liten gutt i magen som kommer i slutten av november, hadde så store komplikasjoner med Viktoria (datteren min) at det blir keisersnitt denne gangen... Hm.. Nr. 3, det er vågalt... Hehe... Skal ikke si noe, plutselig sitter jeg der jeg også. en babybasillen er visst ganske skummel, den kan ramme de fleste av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibber Skrevet 7. juli 2006 #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg bor i Bodø. Har bodd her i snart 8 år, tiden flyr... Tre stykker er nok for min del. Har hatt et forferdelig svangerskap med mye kvalme, bekkenløsning og kynnere, så jeg orker ikke det en gang til. Selv om "alt" er glemt når babyen er ute, hehe.. Jeg vet ikke om det blir gutt eller jente denne gangen. Var så fristet til å spørre på ultralyd, men greide å la være... Da vi fikk Fredrik (feb 05) visste vi at det var en gutt. Men jeg har en sånn magefølelse for jente:-) Gjenstår å se om det stemmer! Håper det går bra med fødselen denne gangen, bra det finnes god hjelp å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonnemor Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Vi ville ikke vite hvilket kjønn det var med Viktoria, men nå tok nysjerrigheten overhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå