Amazing Skrevet 10. april 2006 #1 Del Skrevet 10. april 2006 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Del Skrevet 11. april 2006 Hei hei! Jeg har termin 19.juli og skal føde på Lillehammer ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amazing Skrevet 11. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2006 Spennende!! ) Har du vært på omvisning der ennå? Skal dit den 3.mai vi, dem har visst omvisning den første onsdagen hver mnd! Er dette din første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2006 #4 Del Skrevet 16. april 2006 God påske!! Har ikke tenkt på noe omvisning nei. Hadde ikke tenkt å ha det heller. Vi får ta det som det kommer.....ååå kjenner at jeg begynner å glede meg skikkelig! Dette er vår første , og etter ultralyden så skal de være ei lita jente! Og dere?? Bor dere i Lillehammer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 17. april 2006 #5 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Jeg har termin 26. juli og skal føde på Lillehammer. Det er vår 4. og andremann på Lillehammer. Gleder meg masse. Det er like stort hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amazing Skrevet 18. april 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. april 2006 Dette er vår første også, så er kjempe spent! ) Vi venter en liten gutt vi da, en liten Emil!! Var du godt fornøyd med Lillehammer sykehus sist du fødte, Loppelill? Er det lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 19. april 2006 #7 Del Skrevet 19. april 2006 De to første fikk jeg i Arendal, 2 åringen min fikk jeg på Lillehammer. Var godt fornøyd med sykehuset. Var veldig heldig med jordmoren. Venter gutt vi også. Har jente, gutt, jente fra før, så da passet det ekstra bra med en gutt. Det blir mest rettferdig mente ungene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå