Gå til innhold

November: Hemorider

Anbefalte innlegg

Det høres litt ekkelt ut, men jeg har hemorider.... Er der noen som har noen råd... Dette er velsig plagsomt. Har igrunnen hatt det siden sist svangerskap, men det har sikkert komt ut noe mer nytt... Det er i hvert fall ikke noe behagelig å ha... Tar imot all råd jeg kan få, med STOR takk!! Jeg har en salve, kjøpt på apoteket, jeg smører på, men syns ikke det virker så veldig godt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4736451-november-hemorider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

hemorider kan også holdes under en viss kontroll dersom du drikker mye vann, da blir avføringen mye løsere og trykket i endetarmen mindre, mosjon en bra ting mot hemorider. har også hørt at du kan få stikkpiller, tror lege foreskriver dem. har selv slitt med dette siden første svangerskap er nå gravid med nr 3. når det klør veldig pleier jeg også å sette meg på huk i dusjen og bare spyle godt, kald klut er også godt.sov uten truse om natten. min lege sa til meg at jeg skulle kontakte henne en gang jeg hadde hemorideutslag, så skulle hun sjekke om de var store nok til å kunne fjernes kirurgisk, det tror jeg jeg kommer til å gjøre, men venter til jeg er ferdig med å få barn. håper dette kan hjelpe deg litt.

lykke til :-)

Føler med deg. Slet med samme plager etter mitt første svangerskap og det tok ni år før jeg fattet mot og gikk til legen. Fjernet mine kirurgisk for litt over et år siden og har vært fin siden. Det var vondt nesten tre uker etter inngrepet men det var det verdt.

Salvene jeg fikk på apoteket hjalp ikke meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...