Gå til innhold

hvor lenge er barna deres våkent om dagen??

Anbefalte innlegg

Hei..

I dag våknet vi halv ni, da var han våken en time, sov to og en halv time, var våken to timer, sov en time, var våken to timer til, sovnet og no når det er kveld er det bare tull, skriker og sover, og spiser, skriker og sover..

Hvordan er dagene deres??

Han er 3 mnd straks.

Fortsetter under...

Guro våkner vanligvis rundt 7-8 (*gjesp*), vi står opp ca 8.30. Da er hun våken 1-1 1/2 time, før hun blir trøtt og legges ut i vogna. Da sover hun ca en time, før hun våkner. Sover videre et par timer om jeg går ut og triller, noe jeg stort sett alltid gjør.

Kommer hjem i 14-tida, hun våkner og er våken et par timer igjen. Prøver å få til en dupp rundt 16, ikke lengre enn til 17. Begynner legging rundt 19-20, noe som tar ca en time. Grei til å få i søvn ellers, men å sovne for natta er visst lite stas!

Stort sett blir hun trøtt når hun har vært våken i 1-2 timer.

Hun er ca like gammel som gutten din, ble født 13.01 :)

Åh, ja tida går så fort! Det er så rart, da Guro gråt som verst de første ukene og alle sa "det gir seg når hin blir et par-tre måneder" tenkte jeg at det er jo en EVIGHET til!

Men plutselig....tre måneder stor, og vil sitte oppreist, snakker og smiler og sikler :) *snufse rørt*

Det er mitt første barn ja, enn du, har du flere?

Annonse

Når snuppa vår var 3 mnd, sov hun som regel i 2 timer, våknet og fikk mat, var våken ca 1 time. Deretter var det det samme igjen.

Hun la seg i 22-23 tiden på kvelden og det var morgen i 9 tiden.

(Hun sov hele natten med 2-3 nattamminger).

Min lille gutt blir straks 3 mnd. Vi står som regel opp i ni-ti tiden. Våkner og vil ha pupp klokka sju, men sovner igjen etter det. Etter morgenstell og mat er han i tolv / halv ett-tiden klar for en dupp. Sover ute i vogna hver dag ettersom han sover best der. Sover da i ca 3,5 time. Etter d er han våken i ca 1,5 - 2 timer før han tar en ny dupp på ca 2,5 time. Han legger seg mellom 21 og 22 på kvelden og sover hele natten igjennom, uten pupp, til 7 neste dag!:) Kjempesnill gutt jeg har som sover masse!:) Tror jeg er litt heldig....:)

Her i huset soves det mye. Står opp mellom 7 og 8, er våken til ca 10-11 - sover da i ca en time. Våken til 2 og da går vi den daglige turen. Sover da til ca 6. Tar nattstellet da og sovner uten noe problemer etter ca en time. Spiser i søvne to ganger om natten. Føler meg heldig selv... fikk tidlig en god rutine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...