Gå til innhold

Hva gjør jeg når hun nesten ikke vil ha mm og nekter flaske...!???

Anbefalte innlegg

Hun er 7 mnd. Har vært grining ved puppen fra dag 1... Hadde en koselig periode fra hun var 4mnd til hun var 5 mnd, da hun drakk mm og koste seg når hun fikk mat av meg.... Men nå er det syting igjen... HUn får mm av meg morgen, kveld og om natta. (Tilsammen ca. 3-4 måltider med mm) Ellers får hun grøt....og fruktmos (vil ikke ha middag). Vann får hun også da....litt ihvertfall....

Mme på flaske vil hun ikke ha.... Hun bare tygger på tuten da og kikker rart på meg eller blir sint...

Hva gjør jeg når hun skal slutte med mm? Skulle ønske hun kunne drikke av flaske (har prøvd mam, avent, bambino.....)

Så, hva gjør dere, hvis ungen ikke vil ha flaske og syter ved puppen?

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en tlf til helsestasjon for å være helt sikker..

Hadde samme problemet med poden da han var 7 mnd, ringte da helsestasjon og etter råd fra dem starta jeg med grøt blanda med mm eller mme for å være sikker på at han fikk dekt næringsbehovet, var også redd for at han skulle bli dehydrert, men dem sa at dem får væske fra maten og det vannet han fikk som tørstedrikke på siden av, fikk også resept på den nesesprayen i og med at han ikke var tålmodig nok for å ligge så lenge før melka kom, funka til en viss grad, men han ville bare ha puppen på nattmårran, men nå etter ca 2-3 uker med puppenekt vil han ha puppen igjen..hurra:o) bank i bordet, håper det varer ei stund:o) Ellers kan du jo prøve å gi han fra tutkopp eller fra sugerør??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...