Gå til innhold

2 spm: Ringtesten + vaksine

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hva ringtesten går ut på? til å spå kjønnet..:)

Og nå drar vi til italia i påsken, men man trenger vel ikke vaksine for en tur dit? Ble plutselig litt bekymra for det, vet man ikke trenger det til vanlig, men det er jo ofte noe ekstra når man er gravid..

Noen som vet?

God påske julijenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4734300-2-spm-ringtesten-vaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Italia? Vi har ikke tatt noen vaksiner og har vært i både nord og sør. Tenk litt ekstra på maten bare. Samme regler som alltid, ikke spekemat, godt gjennomkokt/stekt mat, man vet ikke hvor godt salat er vasket osv. Italiensk iskrem er jo verdens beste, men jeg vill bare kjøpt fra de største produsentene og ikke fra trillevogner på gata.

Noen tok ringtesten på jobb på meg. De tok et hårstrå fra meg, og en ring (gifteringen til sjefen). Jeg hadde undersiden av armen opp... så lot hun den henge over armen. Hvis den svaier fra side til side, så blir det en gutt, hvis den går i sirkler, blir det en jente. Det tok laaaang tid før det skjedde noe på meg... men så begynte den å vaie fra side til side veldig tydelig. Helt merkelig. Vi vil ikke vite kjønnet, så det blir gøy å se om det stemmer eller ikke. 50% sjanse.

Ang. vaksine så ville jeg ringt vaksinasjonsklinikken bare for å være på den helt sikre siden. Lønner seg alltid å kontakte kilden til info. Men mest sannsynlig trenger du nok ikke nei. Som tidligere nevnt, så blir det nok å følge litt ekstra godt på hva du spiser.

GOD TUR!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...