Gå til innhold

Halsbrann...................... :-(

Ferdig ;-)

Anbefalte innlegg

Åh, jeg har sånn halsbrann :-(................. ille.

Sist jeg hadde det fikk jeg en gutt. Da jeg fikk jenta mi hadde jeg ikke halsbrann i det hele tatt. Noen her som tror det betyr noe, eller har egne erfaringer med halsbrann og kjønn :-)

Kanskje litt kjedelige spekulasjoner, men herregud..... gjør jo ikke annet enn å spekulere hele tia tjihi.

Fortsetter under...

Opplevde halsbrann to ganger i løpet av svangerskapet. Fikk ei stor flott jente 10.02.06. Etter fødselen har jeg fått maaaaaaaaaaaaange spørsmål om ikke jeg var plaget med halsbrann, fordi jenta mi har så enormt mye hår. Var ei plaget med oppkast heller, men var kvalm de fire første månedene

Personlig tror jeg ikke på slikt, men men. Kjenner to som begge fikk gutter og de var veldig plaget med halsbrann.

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg har hatt halsbrann gjennom hele svangerskapet så langt, det sies at jeg venter en gutt. Det sies at har man halsbrann får man et barn med mye hår, min venninne og jeg har ledd mye av det ordtaket, da hun fikk en gutt etter et svangerskap med masse halsbrann, og han er nå ett år, og har nesten ikke hår i det hele tatt, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...