Gå til innhold

9 mnd høy feber

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 9 mnd og har hatt feber på ca 40 + - siden natt til igår. Veldi forkjølet, diare, slim i halsen, hoster..

hun fåt paracet og mye vann. Har snakket m legekontor, hun sa de fint kunne ha høy feber i 3 dager!!!! stakkars liten snupp

ønsker andre gode råd...pls

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4732921-9-mnd-h%C3%B8y-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på å smøre inn stumpen med massevis av zinksalve ved hvert skift... Gutten min er syk, og har også diare, og han fikk masse sår på rumpa... Kjøp slimløsende hostesaft på apoteket, samt nesedråper om hun skulle være tett i nesa... Hev hodeenden på senga... Jeg vet ikke hva hun sover i eller hvilken temperatur dere har på rommet, men la henne sove i en kortermet body istedet for pysj om mulig. La hun kun ha på seg bleie om dagen, evt sokker hun hun blir kald på tærne...

Hei! stakkars dere... Kjedelig når de små er syke. Jeg ville ikke ha kledd helt av henne. Vi vet jo at vi både fryser og svetter når vi voksene har feber. Du kan jo bruke noen tynne klær istedefor å bare bruke bleie og sokker...-det ville jeg ha gjort ihvertfall.. Men, vi har jo alle våre måter å gjøre ting på, så dette er INGEN kritikk til det første rådet du fikk.. Vi bruker kun sinksalve når det begynner å bli veldig rødt.... Seba Med sin spesial-krem syns vi er veldig fin å bruke, før vi evt. må begynne med sink.... Ta kontakt med legen, etter tre dager...-om ikke barnet er bedre. Og ta kontakt om tilstanden er verre. Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...