Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #1 Del Skrevet 10. april 2006 Jardar døde i armene hennes natt til i går. Hun kommer sikkert inn her å forteller mer når hun er tilbake. I mellomtiden vil jeg ønske alt godt til smule og hennes familie alt godt videre og er kjempe trist for hennes tap!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. april 2006 #2 Del Skrevet 10. april 2006 Off, det var utrolig leit å høre. Føler med henne og hennes familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beautiful Skrevet 10. april 2006 #3 Del Skrevet 10. april 2006 Uff, det var forferdelig trist...tenker på de i sorgen. Godt hun fikk ha lillegutt i armene når han forlot livet. Ønsker de alle sammen alt godt for fremtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ajam Skrevet 10. april 2006 #4 Del Skrevet 10. april 2006 Det var en veldig trist nyhet. Har tenkt veldig mye på de. Ønsker familien alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 10. april 2006 #5 Del Skrevet 10. april 2006 Veldig, veldig trist..Umulig å forestille seg hvor stor den sorgen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trebarnsmamma? Skrevet 10. april 2006 #6 Del Skrevet 10. april 2006 Dette var utrolig leit å høre, og som bemybaby sier umulig å forestille seg hvor forferdelig det må være å oppleve noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 10. april 2006 #7 Del Skrevet 10. april 2006 uff så trasig å høre.. ord blir så lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #8 Del Skrevet 10. april 2006 Uff så trist. Har ikke ord. Ønsker lillesmule alt godt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 10. april 2006 #9 Del Skrevet 10. april 2006 Uff, det var trist å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bia-liten Skrevet 10. april 2006 #10 Del Skrevet 10. april 2006 Visst gjør det vondt når..... nei her er ingen ord bra nok. Tenker på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje76 * Skrevet 11. april 2006 #11 Del Skrevet 11. april 2006 Så utrolig trist. Har tenkt mye på de og lurt på hvordan det har gått med de. Ble trist og lei når jeg leste dette. Ønsker de alt godt gjennom den tunge tiden. Ord blir fattige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 11. april 2006 #12 Del Skrevet 11. april 2006 Uff så trist ... Nå ble jeg lei meg ... Sender masse varme tanker til lille smule og de rundt henne! Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaplutselig Skrevet 11. april 2006 #13 Del Skrevet 11. april 2006 Uff så trist!!! Jeg sender alle mine varme tanker til lille smule jeg også. Dette var fryktelig leit å høre. Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 12. april 2006 #14 Del Skrevet 12. april 2006 Dette var ikke kjekk lesing. Det er så trist når sånn skjer. Slapper liksom så mye mer av etter de tolv ukene. Men det er ingen garantier. Har virkelig vondt av deg Smule m/fam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. april 2006 #15 Del Skrevet 14. april 2006 Uff, for en trist nyhet. Har tenkt så mye på dem... Varme tanker til foreldrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå