Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Hei! Synes Sander er veldg fint. Liker også Chrisander
Dansk+ Norsk = nydelig gutt Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Sander er et nydelig navn. Gutten min heter det og han er 6 år i dag...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Harry, poppis, duttete, meget lite pent.
trebarnsmamma? Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Veldig poppis på 90-tallet, var det ikke? Helt ok Fryktelig vanskelig med guttenavn...
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Jeg liker Sander veldig godt ... men er på en måte litt lei det likevel ... )
19.08.06 Skrevet 15. april 2006 #9 Skrevet 15. april 2006 Jeg synes det er fint selv om det er veldig pop. Jeg jobber i bhg og har bare møtt en som heter det hittil.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #10 Skrevet 15. april 2006 Sander er etter min mening bare halvparten av ett navn. Kall guttungen Aleksander/Alexander - så har han et ordentlig navn han kan bruke når han blir voksen. I mellomtiden kan han jo selvføgelig kalles sander, alex eller andre i og for seg artige lyder.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Nydelig navn! Min sønn heter det:) Et familienavn hos oss, jeg hadde bestemt meg for det for nærmere 15 år siden. Da jeg fikk en sønn viste det seg at ganske mange andre også hadde begynt å bruke det... Det har vært ganske populært en stund, men vi har aldri truffet noen i barnehage eller skole som heter det. Sjekk statistikken for ditt fylke, så får du et inntrykk av hvor populært det er der dere bor. http://www.ssb.no/navn/fylke/
Milletrille Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Sander er et av de fineste guttenavnene jeg vet om. Skulle gjerne brukt det selv hvis det ikke hadde blitt så vanlig og ei venninne av meg ikke hadde brukt det.... Og hvis vi ikke hadde fått jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå