Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Eg leste i et av innleggene at dokk handlet sist av eingangstønaden, riktig?Og forstod at dere muligens skulle kjøpe bil for de? Eg va alenemor med nr1 og fikk Overgang-stønad, Engang-stønad og Nedkomst-stønad. Og då handla eg og av de. Dette va 10 år siden. Men når eg fraff mannen min og begge hadde jobb, skulle få første barn sammen, fekk me ingenting. Dette va 3 år siden. Då trodde eg at me fekk det til kver unge. Me vente nr 2 i samen og får ingen Engangs-stønader. Kun opptjente fødselspenger. Har du undersøkt om du får denne gang og? Det e sikkert andre og som lure.
Dailis Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Jeg er student, og har en liten ekstrajobb som ikke gir rett til fødselspenger, så det vet jeg.... Men hadde ikke fått om jeg hadde vært i jobb med en høyere inntekt.
Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Okei, bare du ikkje va sånn så oss og forventa de . Det va litt ner tur for oss sist , men det gikk bra.
Dailis Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Jeg måtte ta ett valg første gangen å ta i mot den når jeg sluttet i jobb eller permisjonspenger. Var jo dum nok til å slutte i jobb. Men min lege ville ikke sykemelde meg, og jeg ble syk av jobben, så jeg måtte slutte. Har fortsatt legen i halsen pga det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå