Gå til innhold

November: blødninger


1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

jeg er i min 7 uke og idagmorges merket jeg blødninger, skal til legen om litt og håper alt står bra til, dette er mitt 3 svangerskap. da jeg var gravid med førstemann hadde jeg også blødninger, men da i uke 8, og det viste seg da at jeg var gravid me tvillinger, men det ene hjertet hadde sluttet å banke, men heldigvis fikk vi beholde den ene og svangerskapet var fint ellers, heller ingen problemer i svangerskap nr 2. Kjenner jeg er skikkelig nervøs denne gangen, føler liksom på meg at alt er "borte" nå, men det er jo lov å håpe da:-)

 

Håper alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt er bra... Vil gjerne høre hvordan det gikk hos legen! Det er godt en kan få komme å sjekke like ting... Krysser fingrer ogbein for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei....legen tok gu på meg og så blødninger, sendte meg deretter til gynekologisk poliklinikk og fikk tatt innvendig ultralyd, men det var for tidlig å si noe enda, skulle bare følge med på blødningene og leve som normalt og komme tilbake til ny ultralyd om 2 uker, skulle også ta en ny graviditetstest før jeg kom, og dersom den var negativ hadde det gått galt

 

så det er bare og krysse fingrer og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Jeg føler med deg!

Fikk selv blødninger i uke 5,ble å sendt til gynekologisk poliklinikk på innvendig ultralyd. der fant de ikke tegn til liv,men ble bedt om å komme tilbake om 3 dager..da fant de hjertebank!:) har fortsatt litt blødninger nå i min 7uke og skal på ny ultralyd om 1 uke! Er så redd,men håper alt er bra!

 

Så lykke til , håper alt går bra!

Trondheimsjente-82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er nå i uke 9. Da jeg var i uke 5 fikk jeg også en blødning. De kunne ikke gjøre noe med det. Sa bare vi måtte vente å se.

Skal til legen i dag, og håper de kan gi meg bedre svar denne gang så jeg slipper å leve i uvisshet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde blødningar frå veke 3-6, trudde det var mensen som aldri kom skikkeleg i gang, det viste seg å vera eit lite nurk som sat fast inne i livmora mi :) Vart då sendt til innvendig ul og alt i orden. Blødningane stoppa etter det, men kom igjen nokre veker seinare, denne gongen var det lite og vara kun eit par dagar. Har slått meg til ro med at det er hormonane mine som arbeider.. Håpar det går bra for deg også!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går veldi bra ja:)

Var hos legen på mandag...Første kontroll. Fikk ta UL som viste et lite vesen som både beveget seg, og hjertet dunket i vei :o)

Har ikke hatt noen blødninger siden... Er nå 9+5.

Håper alt går greit fremover..Er positiv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...